neljapäev, 27. märts 2008

Minu aed


Minu aed on minu oma alates 2006. aasta sügistalvest. Siis kui ma ta sain, siis ma ei teinud seal aias mitte midagi rohkemat kui natuke rohisin ja panin igaks juhuks, kindluse mõttes maha mõned krookuse sibulad. Selle sama krookuse õied ongi mul siin päises näha. Need on siis minu aia esimesed minu enda kasvatatud lilled:)

Aed on mul suht pisike, mingi 700-800 ruutu vist, aga kui mu gränd plän teoks saab tehtud siis saab aed olla suurem aiataguse metsa arvelt;) Sinna ma rajaks siis sellise mõnusa metsaaia....

No ja aed, mis ma sain oli selline natuke metsistunud suvila aed. 15 õunapuud, hulgaliselt marjapõõsaid ja kipakas kasvuhoone koos rohtus lillepeenardega.
Ei julgenud seal sügisel midagi puutuda, sest ega ma ei teadnud mis seal on ja mis seal pole.
Kindel oli see, et ümbermuudatused tuleb seal ellu viia. Niipalju õunapuid pole iial vaja mulle ja marjapõõsaid ka. Ja samas ma tahan palju lill, st. hästi palju.

Pilt mis ma siia panen, ongi tehtud 2006. aasta sügisel.

Kommentaare ei ole: