pühapäev, 5. oktoober 2008

Suur silbullillepäev


Täna ma istutasin maha kõik oma saagi. Akonest pärit tulbid-krookused-nartssid jne. Ja Sulev Savisaarelt saadud muu kraami:) 

Ma ei jõua juba kevadet oodata, millal ma neid näen:)

Tegelikult hommikul ma Sakus aitasin Helenil-Marekil ka sibulad maha panna. Helen ei saa kummardada, kuna loetud päevad veel ja peresse tuleb juurde veel üks poiss.

Täna siis oligi suur istutamine. Kuigi muld on veel soe ja sellega oleks võinud veel oodata ka. Ma ei jaksand oodata ja kuna ma sinna satun jälle ei tea. Õunapuud olid pea kõik lehed maha visanud ja oleks olnud vaja riisuda aga....

Mets-viinapuul ja arooniatel on nii ilusad värvid. Viimased tokkroosi õied on lahti, topinambur muidugi jälle ei jõua õitsema minna. Viimastest rõngaslilledest ja muudest üksikutest õitest tegin Rainile sünnipäevakimbu. Kukeharjad on täies õies, lumeroos just on lõpetanud. 

Tegelikult järgmine nädalavahetus tahaks hirmsasti minna ja see maitsetaimla ükskord valmis saada. Maha tuleb istutada ka see amplis olev maasikas. Ah, teha oleks palju.

Nüüd on mu blogil vist rohkem lugejaid, kui ennem, tere tulemast! Ja vabandan kohe ette et mul on siin megapalju kirjavigu ja üldiselt olen ma laisk kirjutaja.

Aga muidu soovin ilusat värvilist sügist:)

Pilt on tehtud Tallinna Botaanika-aias  27.09.08

Kommentaare ei ole: