pühapäev, 28. detsember 2008

Floks






Phlox

Vanaema akna all oli terve floksimeri. Kui aken lahti teha siis see magus lõhn, seda oli terve tuba täis.

Mõned floksid olen ma ostnud, mõned on vanast pererahvast. Vana pererahvas jättis mulle tumelilla ja valge floksi. Ise olen ostnud mingi roosaka ja naljakatvärvi punase juurde.

Minul pole floks seda jahukastet põdenud. Olen märganud, et kui floks on tuultele avatud kohas siis seda ei tule, kui aga kuskil tuulevaikses, ja niiskes, siis kipub ta seda põdema. Valge ja lilla on kuskil 70 cm või enamgi pikad, teised on umbes 50 cm.
Rikkalikud õitsejad. Tahavad pigem natuke valgemat kui varjulist kohta.

12.08.09 See roosakas floks, mis siin pildid, selle ma sain Türilt tädi käest ja sel kevadel ma sain Aino Aaspõllu käest ´Helmi Puuri´, mis on täitsa samasugune selle Türi tädi käest saadud floksiga. Eile saatsin kirja Sulev Savisaarele, ja ta vastas mulle, et on küll see meie kodumaine aretis. olen nii rõõmus.

Calmiast sai toodud koju sihuke kirjulehine tegelane.

Kommentaare ei ole: