pühapäev, 10. mai 2009

Emadepäeva nädalavahetus


Ilusat emadepäeva kõigile emadele!

Soe on olnud ja ülemise korruse onu ka hakkas lõpuks kastma. See on tore, kõik juba on nii ilus roheline... Täielik õieplafatus on igalpool.
Murus õitsevad tsillad, kannikesed, kanakoole.
Peenral tulbid, nartsissid, lumeroosid ikka veel, priimulad, kitsekakar, karukell, priimulad, epimeedium.
Kohe kohe hakkavad madalad iirised õitsema, äkki ma sel aastal isegi näen need õied ära, eelmisel aastal nad ju õitsesid salaja ära, siis kui ma maal ei olnud.

Järgmine nädalavahe on Türi lillelaat. Loodetavasti saan ma reedel minna sinna ostlema...

Koolis läks ka hästi, puuseente korjamine oli edukas ja mitu tööd sai ära tehtud. Luualt ma ka tühjade kätega koju ei tulnud, nüüd on mul olemas söödav kuslapuu, värdnulg ( minu esimene okaspuu) ja aedhortensia.

Ma siin mõtlesin, et lisaks oma aia taimedele peaksin hakkama pidama ka registrit muude taimede kohta, mis mulle meeldivad ja mis tulevikus leiavad oma koha minu aias...

Pildile püüdsin vihmakassi teetassi;)

Kommentaare ei ole: