kolmapäev, 1. juuli 2009

juuli


Täna ma tahan pajatada sellest kuda mul aias õitsevad iirised ja ma ei saa neid pildistada kuna ema on mu fotokaga Horvaatias. Õitseb nimelt taevasiniste õitega siberlane, mille ma olen ühe kliendi aiast niferdanud omale. Võrratult ilus värv on sellel õiel. Ja õis on ka suhteliselt suur.

Maasikad hakkavad tasapisi valmis saama. Sel aastal on küll närune saak, sest mai jõudnud neid ära rohida kevadel, aga siiski midagi on tulekul.

Mitmed laugud õitsevad ja rohi kasvab lausa silmnähtavalt.

Kui me saame nüüd värava äärest ära viidud viimase ehituspahi, siis ma saan sinna rajada omale uue istutusmaa. Sinna ma kavatsen panna lisaks lilledele ka mõned põõsad.. Mõtlesin et äkki ma teen sellest midagi totaalselt teistsugust, mis mul muidu on.

Tahaksin teile, kallid lugejad esitada suure ringi küsimuse: Kes on pildil? Vihjeks niipaju, et kaevasin ta kaks suve tagasi välja Tatratest.

Kommentaare ei ole: