esmaspäev, 21. september 2009

Üks talvine mälestus


Proovisin leiba teha. Väga hea sai. Praegu ma pole seda teinud, aga talvepool kui küta hakatakse, võtan jälle selle ette.

Ma otsin selle leiva samise loo kah siia:

31. 12 panin juuretise käima, eile ta möllas täiega ja täna panin pool jahukogust. Homme tõenäoliselt peaks panema ülejäänu ja siis kerkima panema taina. Saab siis nalja näha.

Minu tegemine:

JUURETIS:
4 viilu Hää leiba
5 dl kefiiri
2 tl suhkurt

Ja sooja panek.

TAINAS:

3. päeval
4 dl rukkijahu
natuke leiget vett.
4. päeval tõenäoliselt 4 dl jahu ja natuke soola ning suhkurt. Nii, suhkurt ma ei pannud juurde, aga muidu läks nii nagu prognoosisin.

250 kraadi 20 mintsa, 35 mintsa 200 kraadi juures

Nu vat ja nii ma siis möllangi.

Sedasi ma siis selle leiva saingi..

Kommentaare ei ole: