neljapäev, 9. juuli 2009

Avalugu uuele rubriigile


Kokkamine.
Vat see on asi mis mulle vahest meeldib. Aga ainult siis kui mulle tuhin peale tuleb.
Ma mõtlesin, et jagaks äkki siin oma lemmik asju, mida mulle meeldib teha.
Kokkuvõtteks võin öelda, et mulle meeldib nii magus kui soolane.
Mõte selline rubriik teha on juba tegelikult tükkaega. ja täna kui ma teen Tädi Hulda magushapusid kiirkurke, siis ma mõtlesin et teen selle ka teoks. Aga neid ma teen natuke omamoodi, sest ma päris täpselt ei mäleta kuda neid Tädi Hulda tegi, aga ma kompunnin midagi sarnast kokku. Idee on ikkagi tädi oma.
Liiatigi sajab väljas kahesajaga ja toas polegi muud midagi teha.

Tädi Hulda magushapud kurgid minu moodi:

Muideks kõik käibki umbes!

Aga täna ma tegin nii:

Ostsin turult 6 avamaa kurki ja koorisin ära ja viilutasin
Panin nad kaussi, peale kallasin vett, nii et kurgid kaetud, panin soola, nii et vesi ikka oli soolane.
Jätsin kurgiviilakad pooleks tunniks soolduma
Siis valasin osa vett ära aja panin asemele uue vee ja2 spl suhkurt ning sortsu äädikat. See uue vee maitse peab olema hapukasmagus.
Sinna ma hakkisin natuke tilli ja peterselli. Tädi Hulda pani ainult peterselli.
No vat ja siis kui paari tunni pärast on söök valmis, siis on need kurgid ka valmis.

Nii lihtne see ongi:) Pildilt näete ju isegi:P

Kommentaare ei ole: