esmaspäev, 21. september 2009

Kooliminemisekuu


No vat ja nii kiiresti see aeg jookseb, et ei jõua järgigi...
Vahepeal tegin palju tööd, ükskord panen ma pildid siia, kui ma olen ära niitnud seal muru.
Oma aias sain natuke ka tööd teha, rohisin ja panin uut multsi juure. Istutasin kaks monardat uude kohta ja multsitasin hekialuse kah ära. Nüüd on veel natuke vaja uut peenart teha ja kui Sulev Savisaarelt tulevad sibulad, siis saan need maha torkida.

Praegu muru ka kasvab nagu pöörane, ja kuna ta on märg, siis niiduk jätab hakketordid maha ja ma pean need ära riisuma. Muidu mäendavad need augud murule sisse.
Aias õitsevad veel floksid ja kukeharjad on ka roosatama pealt hakanud. Siilikübard kah mõnulevad päikse käes ja näitavad oma uhkeid õisi. Jumikas võttis enndale hoo sisse ja näitab teiskordselt õisi. Mõlemad hortensiad, nii puis- kui aed- õitsevad. Minu uus naistepuna on ka paar õit salaja teinud.

Käisime laupäeval ikeas raamaturiiuleid ostmas. Nüüd on mu aiandusasjad kõik siin käe-jala juures ja teistele raamatutele sai kah vanades riiulites koht tehtud.

Aga ega praegu polegi midagi muud eha kui oodata sügist, lasta õitseda neil mis veel õitsevad ja kui mõni asi veel alles sätib õitsemist, siis seda võib ka pikkisilmi oodata.

Kommentaare ei ole: