teisipäev, 22. juuni 2010

Kasvuhoone und kiviktaimla


Pidin teile kirjutama kasvuhoonest. Kasvhoone on mu ammune unistus. Ja lõpuks ta mul on. 2010 kevadest. Ostsin raami ühe tädi käest. Klaasid olid meil omal olemas ja nädal läks selle püstitamiseks. Nüüd on tomatitaimedel juba väikesed tomatitibud küljes. Väga lahe on see, et ma saan sügise natuke taimi potti pista ja nad kasvuhoonesse talvitama panna. Kasvuhoones on mul natuke ka paprikataimi ja mõned kurgid. Järgmine aasta kavatsen katsetada veel mõnede maitsetaimedega.

Noh ja kui see äge kasvuhoone sai juba püsti pandud, ei saanud jätta seda esist koledaks. Mida siis teha sellga ma mõtlesin. Ja välja mõtlesin, teen sinna minikiviktaimla. Kaevasin terve päev seda võilillepõldu. Ja õhtuks saigi valmis. Järgmine päev külastasin Tõnu talu puukooli ja taimed said omale uue kodu minu kiviktaimlas. Kiviktaimlas elavad mul nüüd emajuur, seebilill, kukeharjad, nõmm-liivateed, akakapsad ja mägisibulad. Üks nelk kah:) Kui ma sinna veel natuke paekive juurde toon, on tip-top kiviktaimla:)

1 kommentaar:

Eve Piibeleht ütles ...

Väga vahva idee ja nii kiire teostus!