kolmapäev, 13. aprill 2011

Mummud juba mummutavad



Suvilas on õues siuke mõnus sumin, krookuste juures käib hull möll. Ühele õiele pretendeerib vähemalt 5-6 mummu.
Mõnus....

Noh ja mu mitu aastat tagasi Sulev Savisaarelt tellitud võrkiirised hakkasid ka ennast näitama, ma mõtlesin et olin nad ära kaotanud. Nüüd siis leidsin õitsemast ja ma arvan et see rõõmustas mind topelt. Lisaks on lumi ära sulanud lumekuppudelt, kes võivad nüüd täie rahuga õitseda. Järgmine nv kavatsen muru ära riisuda ja siis on aed nagu uus.

Metskitsed on ikka viisakad kostiliseda aiamaal olnud, närisid küll asju aga asemele jätsid hulga pabulaid, nagu tänutäheks söögi eest:)

Aia taga õitsevad juba esimesed sinililled, kevad on ikka täies hoos.

Kasvuhoones on juba redis külvatud ja till.

Kurat ja mügrid on leidnud minu juurde tee. Vastikud elajad on mu valgekirjulehise sireli täitsa üles tõstnud, sellega seoses mitu oksa ära lõhkunud. Ei teagi kas peaksin sireli teise kohta tõstma. Ja kas on mõtet neid oksi maha torgata, nagu paljundamise eesmärgil, või siis mitte....?

Tore, et on kevad:)

Kommentaare ei ole: