teisipäev, 10. juuni 2008

Aediiris








































Aediiris Iris Germanica

Irised on mulle alati meeldinud. Vanamal kasvasid sinised iirised värava kõrval. Ilmselt siis nad mulle meeldima hakkasidki.
Selle vähe aja jooksul olen hankinud omale neid ikka päris palju.

Pilt nr. 1 Vana pererahvas jättis mulle selle iirise, hästi kõrge, ligi 1 meeter on õisikuvars. Need iirised rõõmsalt õitsevad praegu.

Eelmine aasta nägin ka ühe valge õie ära, sel aastal õitseb kollane ka.

Türi laada aegu õitses vaikselt kaks madalat, aga nii salaja, et pilti ei jõudnudki teha. Võibolla saab näha veel õisi, ootan igatahes huviga.

Pilt nr. 2 Selle kollase ma ostsin eelmine aasta. On madalam, umbes 50 cm. Õitses ruttu ära ja ehk järgmine aasta näen rohkem õisi:)

pilt nr. 3 on meie kraavides ja ojades tuntud kollane võhumõõk. Eks eelmine pererahvas tõi ta koju. Peenras on ta madalam, umbes 50-60 cm.

Lisasin veel pilte, uusi õitsejaid. Kõik on kõrged irised, välja arvatud kõrreliselehine, mis on see kõige väiksema õiega pilt siin.

Kommentaare ei ole: