teisipäev, 22. juuli 2008

Laisk olen


Laisk olen ma olnud juba pikka aega. Pole siia kirjutanud. 

Lilledest õitsevad praegu tradeskantsia, helmikpööris, unimagun, liilia, kukekannused, üks astriline, ja isegi lumeroos on ühe uue õie teinud.

Paar lauku õitseb ka ja kohe kohe hakkavad õitsema karikakrad ja päevaliiliad.

Maasikaid ja vaarikaid on palju. Herneidki hakkab vast nädalapärast saama.

Tegelikult pole ma aias suurt midagi teinud. Hekialuse rohisin ära ja natuke peenraid, istutanud pole ma midagi. See aasta iirised õitsesid kehvasti ja ma arvan et pean nad ümber istutama, rohkem päikselisemasse kohta. Kuigi me võtsime nüüd ühel õunapuul oksi vähemaks ka.

Püvilille seemned ma külvasn maha sinna kus ta õitses, eks siis on näha kas tuleb sealt midagi või ei. 

Pilte olen palju teinud, ka heinamaal kasavatest taimedest. Kui ma saan aega rohkem, siis anen siia pilte juurde ja natule täiendan oma kataloogi.

Kui ma oleks lill, siis ma oleksin karikakar tõenäoliselt.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

Sul on ilusid lillid

Ene ütles ...

Thank you, aitäh sulle:)