laupäev, 30. aprill 2011

Päevaliilia




Hemerocallis

Jällegi ühed minu lemmikud. Mul on aias need vanad, roostekarva õitega, tumepunaste ja kollaste õitega. Sortidest tean ainult ühte nime peast see on Stella d`Oro. Väga hästi tunneb ennast ka valgekirjulehine. Selle valgekirjulehise ma ostsin mõned aastad tagasi Türi tädide käest, Stella d´Oro on aknest nagu ka see punaseõieline. Need vanad sordid on pärit siit ja sealt.

Õis kestab küll ühe päeva, kuid selle eest tuleb neid ühepäevaõisi ikka palju. Selleks ta on ma lemmikuid mul.

Eelmisel aastal ühes aias ma nägin seda kollast lõhnavat ka ühte trikki tegemas, kui õied olid õitsenud, siis tulid sinna asemele tütartaimed. Noh, Kadriga meil kohe välgatas, et niisama maha ma neid õisikuvarsi küll ei lõika, ikka pistame mulda paljunuseks. Saab siis näha, kas saame omale palju neid kollaseõitega lõhnavaid lili või ei.

Pildil täna (30.04.2011) pildistatud kirjulehine päevaliilia

Kommentaare ei ole: