pühapäev, 17. aprill 2011

Soe ja mõnts

Nonii, aed on nüüd riisutud ja ma arvan et ma sain oma mügride plaanile jälile. Nimelt nad on kündnud sealt kõige rohkem, kus on topinamburid, selge see, et need taimed kaovad mu aiast, sest sellist kaevamist ja tunnelite süsteemi ma enam näha ei taha. Ühes kohas olid nad siukse tunneli kaevanud, nagu oleks murule Eesti kaardi joonistanud.

Naljakas lugu on see, et mõned aastad tagasi ma tõin Hollandist omale aeda koerahambad, mis kadusid ära. Siis tellisin Sulev Savisaarelt mõned ja kaotasin need ka ära ja nüüd, tere tulemast, on neid viies erinevas kohas. Tore tore:)
Iirised on ka ilusti alles, pojengide pungad ka punnitavad juba.

Käisin tiigist kastekannuga vett toomas ja seal ujusid triitonid ringi. Noh natsa uimased nad ju veel olid, aga pool tiiki oli ka veel jääs.

Külvasin natsa taimi ka, kuna ma olen laisk ettekasvataja, siis kasvatan enamuses kohe otsekülvi vajavaid taimi. Mu mobiilsesse peenrasse läksid kressid ja peiulilled.

Maal on ikka mõnus päike, mesimummud, ja kõva häälega laulvad linnud:)

Kommentaare ei ole: