esmaspäev, 21. aprill 2008

Keset aprilli..


Niih, järjekordne nädal on mööda läinud.

Minu Oskari käest saadud maasikad kasvavad rõõmastati amplis õunapuuoksas. Õienupud on nähtaval juba....

Nädalavahetusel ma tegin peenraääred ilusaks ja rohisin natsa. Isegi maasikaid puhastasin natuke.
Ilm oli super ja lihtsalt kutsus aias müttama.

Kuna varsti-varsti ( st. siis kui raha on ja ilmselt on sügav suvi juba) hakkatakse kaevama kanalisatisonitünni maasse ja ma pean selleks ajaks aiaäärsed lilled ära kolima.
Alustasingi siis seda ja kõik lumikellukesed ja korookused leidsid omale uue kodu minu uues lillepeenras.
Iirised jagasin erinevatele naabritele. Kadri tahtis ka ja ongi iirisepeenar ümber kolitud. Jääb veel mõned tulbid ja
püsik lillehernes ning
lõhnavad kuslapuud, mille tahtis Silvi omale.
Need kibuvitsad mis seal on, need võivad seal olla ja hiljem ma neist puudust ei tunne ma arvan.

Natuke lõikasin neid väikseid õunapuid, aga nädala lõpus ilmselt peab suurtele ka nats iluravi tegema.

Ah, jaa, ma ikka jätsin omale veel aastaks selle kastimajanduse. Isegi asjad külvasin sinna ära juba.

Pildi panen siia sellise, kus on mu kolm lemmik tööriista, ilma milleta ei saa mitte kuidagi ja mitte kunagi:P

Türi lillelaadani on jäänud veel aint mõni nädal...

Kommentaare ei ole: