teisipäev, 5. mai 2009

Luual koolis


Nagu te kõik teate, õpin ma Luual arboristiks. Mulle tundus, et see on huvitav eriala ja otseselt seotud ka minu aedniku tööga ja sellepärast ma siin nüüd olengi.
Praegu on kursus nii kaugel, et mul on tehtud ära raietöölise kutse-eksam ja üle poolte hinnetest on vist ka olemas juba.

Päris vahva ja huvitav on olnud.
Kursus on hästi ühtehoidev ja tore.

Kevadised ilmad on ka mõnusalt soojad, päike paistab ja hommikul linnud lausa röögivad.
Puudel on pungad juba hästi suured ja mõned puud-põõsad hakkavad kohe ka õitsema.

Tahtsingi öeda, et kellel on aiamaa, siis tuleks julgelt asju maha külvata. Minu aprilli nädalavahetusel külvatud asjad olid ninad juba välja pistnud mullast. Tagumine aeg on roosid tagasi lõigata ja mullahunnikud laiali ajada.
Õunapuude lõikuse aeg on ka läbi ja nüüd tuleb vaid oodata, kui need lõigatud õunapuud oma õisi näitama hakkavad.

Mõnusat päikselist kevadet:)

Pildil on harilik tigulill (Lillum tigum), mis on avastatud Luualt;)

Kommentaare ei ole: