laupäev, 20. juuni 2009

Iiriseplafatus


Pange mind kinni kuskile praegu kui iirised õitsevad. Mis te arvate kas mul on 4 uut iirist aias jälle või ei ole?
Kollased iirised õitsevad, sinised ka. Roosakas kah, kõrreliselehine iiris samuti. Kohe toimub suur siberi- iiriste plafatus. Õudne ja ma toon neid aina juurde. Tänud muidugi Tanelile ja ta emale, kes mu iirisekollektsiooni täiendasid.

Ah jaa, mul on nüüd Ceresest ostetud mini kullerkupp ka olemas.
Mul on nüüd 4 erinevat kullerkuppu: Meie oma heinamaade oma, hiina kullerkupp, siis kreemika õiega kullerkupp ja see uus mini kullerkupp.

Ma tegelt mõtlesin et peaksin ennast kokku võtma ja tegema siia omale taimedest loetelu, mis mul on ja pilte ka ikka lisama. Olen tööga olnud nii hõivatud, nüüd kui töö läbi, vat siis võtangi selle plaani.

Ilm võiks ikka soojaks nüüd minna ja päike võiks rohkem paitada ka.

Pilt on Taneli tehtud ( sügav kummardus) ja esiplaanil on vesikupu leht.

Kommentaare ei ole: