pühapäev, 6. aprill 2008

Esimesed suuremad aiatööd


Täna ma olin hästi tubli ja kaevasin omale natuke uut lillepeenart juurde, kokku vast 8 ruutu.
Varsti tuleb ju Türi lillelaat ja kui ma sealt hulgaliselt uusi lilli ostan, on vaja ju kuskile need ka istutada.

Noh, kaevasin siin täna hullupööraselt ja mõtlesin et niisama ma küll ei jäta seda peenart ootama. Niisiis ma istutasin ümber mõned pojengid ja kaks uut pojengi said sinna peenrasse kohad. Samuti said sinna uue kodu paar aed-kukekannust. Ja siis mul hakkas kahju sellest kermesmarjast kes peab nii kitsa kohapeal kasvama. Istutasin selle ka ümber ja siis ma avastasin et polegi nagu uues peenras enam ruumi.
Aga õnneks mul on olemas koht kuhu ma saan teha nüüd järgmise uue lillepeenra....

Teisipäeval tegelt juhtus selline tore asi et mu heledad võrkiirised ja lillad krookused olid kõik oma õied avanud. Täeliselt ilus. Istutasin ka oma Amsterdamist toodud musta lumeroosi maha. Ja koerahamad ka.
Ja külvasin korvi sisse saialilled maha.

Suur töö on veel kolm vana õunapuud maha võtta ja vana kastimajandus aiast ära lõhkuda. Järele jääb ainult maasika kast. Aedvilja kasti ma lõhun ära ja aedvilja külvan vana kasvuhoone põhja. Terrassi see aasta nagunii ei jõua teha, nii et seal võivad aedviljad vabalt olla.

Panen siia nüüd oma kevadise lillepeenra pildi. Natuke sassis ta mul ju on, aga midagi ilusat paistab ju ikka ka.

Kommentaare ei ole: