pühapäev, 27. aprill 2008

Natuke tööjuttu


Meeletu tamp on olnud meil Mustakivi tee haljastusega.
Nüüd siis on üle poole puudest istutatud, pooled hekid ka ja osaliselt on kepitatud ja seotud ja multsitatud ka.
15. mai on tähtis kuupäev, siis peab kõik valmis olema.
Uuel nädalal hakkame suure hurraaga põõsaid istutama.

Maru raske on seda teha, sest pidevalt on mingid jamad.
Küll me oleme  murutegijatel ees, küll kiviladujatel...
Aga taimed on korralikud ja tegelikult üldpilt tuleb ilus.

Lisaks sel mööduval nädalal ma käisind Mai tiiki puhastamas ja Kaspari aeda puhastamas.
Tiigist saime kätte paarkümmend kala, kes said puhtasse vette.
Kaspari aias sain lõigatud kõik põõsad ja uuel nädalal pean veel natuke ääri tegema.

Lisaks on uuel nädalal mul vaja lõigata üks kuusehekk ja alustada tööd uues aias.
Ühesõnaga hooaeg on täies hoos ja oma aias see nädal ma ei saanudki midagi tehtud.

Jaani aiast ma sain omale aeda kolm uut taime. Kõik on valged: kirgaslill, tsilla ja kolmas on tundmatu sibullill, mida on vaja veel tuvastama hakata.

Oma aias õnneks õitsevad nüüd juba tulbid ja nartsissid ja mõned püvililled. Mõned priimulad ja lumeroos ikka veel.

Õunapuuall on tsillade sinine ala koos kollase kanakoolega. Kevad on täies hoos.

Ema tellis mulle mitu uut raamatut. Kõik loomulikult aianduseteemalised;)

Kommentaare ei ole: