esmaspäev, 14. aprill 2008

Laupäevased aiatööd


Niih, laupäeval ma s kaevasin kempsu kõrvale uue lillepeenra, kuhu said kohad Oskarilt saadud suureõieline karikakar, millel on helerohelised õied ja mõned liiliad, ning äädikapuu.
Vaba pinda jäi ka, et Türi lillelaadal toodud kraam kuhugi pista.

Võrkiirised on nüüd läbi, samuti enamus lillasid krookusi ja lumekupp. Õitsevad: Lumeroosid, lumikellukesed ja kohe kohe üks kannike. Aiataga on sinilillemeri.......

Vaatasin et tulbid, nartisiisd, püvililled ja laugud kasvavad ka suure mühinaga.
Kartsin et mu jumalate lill on talvel hukunud, kuid ei, kaks taime on seekord isegi. Ju neile meeldib see koht.

Maasikad on veel korrastamata, pool hekialust tegemata ja aiamaa ka. Aga ma jõuan seda kõike veel ju.
Hekiääri ma hakkasin tegema selle peenraääristajaga mis mul juba ammu on. On ikka superlihtne ja mugav asi välja mõeldud. Kui see valmis saab, siis ma multsitan ära selle kõik ja siis on nii tore:)

Oskari käest sain maasikad, punase ja roosa õiega, amplis. Need ripuvad mul nüüd õunapuuoksas.

Eile tõin metsast veel mõned valged ja mõned roosad sinililled omale aeda juurde.

Oh, mulle meeldib kevad ja oma aias lilledega tegelemine...

Panen siia eelmise laupäeva ( 12.04) kaevatud ja korrastatud peenra. Tagapool paistab naabrite aed, mis on väkk ja ma tahan selle ära varjata.

Kommentaare ei ole: