pühapäev, 11. mai 2008

katseaed


Olen olnud siia kirjutamisega väga laisk.
Tegelikult olen koguaeg olnud tööl ja pole lissalt aega olnud.

Vahepeal sai teeme ära 2008 rahvaga metsa puhtaks roogitud ja tööd valmis mustakivis ja paepealsel.

Aga nüüd ma kirjutan kuda möödus minu üle-pika-aja-vaba-nädalavahetus.
Reede õhtul sõitsin kassiga maale.
Kass karjus ja jauras nagu joodik vanamees mul autus.
Aga lõppkokkuvõttes talle ikka vist meeldis maal. Sai rohtu närida ja lillepeenras kraapimas käia.
Laupäeval ma ei teinud mitte udutuhkagi.
Alles õhtul võtsin ennast kokku ja külvasin maha üle 20 sordi lilli. Eks näis siis kas tärkab ka midagi või ei. Igaks petteks panin katteloori ka peale neile, et öösel ikka soojem oleks.

Ja natuke üritasin vana ja mahalammutatud kasvuhoone juurde muru taastada.
Natuke ma kastsin ka,aga üldiselt on täiesti null nädalavahetus aiatööde osas.

Lilleuudised:
Tulbid ja nartissid hakkavad juba lõpetama.
Mitmed laugud on ennast pikaks sirutanud, pojengidel on õienupsud olemas,  hostad on välja ilmunud, iirised on lehed kikkis, valgetriibuliselehega päevaliilia on nii ilus juba, kevad-nabaseemnik õitseb, jumalateillel tuleb 4 õit, priimulad õitsevad, kaukaasia kitsekakar on nagu päikene, himaalaja jalglehel on kolm lehte, ja amsterdamst toodud valgeõielisel lumeroosil on 2 uut lehte. Püvililled õitsevad, tokkroosidel on ilusad leherosetid.

Ja üldse on nii ilus kõik.

Kommentaare ei ole: