teisipäev, 27. mai 2008

Tublid tulbid














Tulp Tulipa

Tulpe on mul vanast pererahvast ja muidugi ostsin ma juurde ka üht-teist sügisel. Akonest.
Noh, neid vanu darwin hübriide on vist igas aias, nii ka minu aias.

Aga juurde ostsin ma igasugu madalaid ja mitmeõielisi ja tädisõielisi.

Kui maal ära käin, siis toon pakide sildid kaasa ja saan ka sordid kirja siia panna. Mõtlesin et panen siia pildid ka, et on näha, mis värvi ja fassongi nad mul on.

Tulbid on tegelt toredad, kuigi osad mis pidid olema madalad kasvasid ka suht kõrgeks. Pooled sordid on ära õitsenud, pooled ales täies õies. Mõni alles hakkab õiele värvi näitama.

Kasvavad nad mul igalpool, ka keset muru. Nii et mulla suhtes nad väga nõudlikud ei ole.
Valguse suhtes ka, on nad mul nii põhjapool küljes, kui lõunapool.

Vanu tulpe on pillapalla mööda peenraid laiali, panin neile sildid kaela, et siis mingi ornung saada majja selle tulbimajandusega.

Panin piltidele kuupäevad peale, millal pilt on tehtud, siis hea vaadata millal õitsevad. Samas viitsin ma täna panna siia ainult pooled pildid. Väsisin ära kuidagi...

Nüüd ma võtsin ennast kokku, hakkan natsa täiendama seda siin. Kupäev on muidugi hoopis muu nimelt 28.12.2008:)
1. Johann Strauss
2. Praestans Unicum
3. Darwin hübriid
4. Tagapool Orange Princess, eespool Ancilla
5. Gold West
6. Candy Club
7. tundmatu
8. tundmatu
9. tundmatu
10. Red Riding Hood
11. tundmatu
12. tundmatu
13. tundmatu

Tndmatud on nad selle pärast et nad olid seal enne minu aja-arvamist ja mul pole õrna aimugi nende sordinimedest.

Kommentaare ei ole: