esmaspäev, 19. mai 2008

Kukeharjad




















Kukehari Sedum

No pole paremat kiviktaimla lille kui kukehari. Kukeharju on tegelikult meeletult palju.
Hetkel on mul ainult kaks erinevat, aga kindel on see, et see number saab õigepea muutuma.
Ühte ma pean tuvastama. Aga ta on madal, pigem pinnakatja.

Kaunis kukehari Sedum spectabile Herbsfreude

Selle isendi ma sain omale naljakat moodi. Nimelt mulle hullupööraselt meeldib sügisel neid vaasis hoida. Kummaline lill, mis on üks hilisemaid õitsejaid. Ja ta on hoopis teistsugune kui teised lilled. Niisiis mul olid nad vaasis ja vaasis tulid juured alla. Panin nad oma õunapuu alla ja kevadel olidki nad mul olemas. 3 taime ja päris kobedad.

Roosakas kukehari Sedum alboroseum Mediovariegatum

Selle vahvakese ma sain Calmia lilleärist. Mõtlesin et ruumi mul on ja ei suutnud teda sinna jätta. Panin ta oma uude peenrasse kempsu kõrvale. Kui ta oma tõelist palet hakkab näitama, siis kirjutan tast lähemalt

Kommentaare ei ole: