pühapäev, 18. mai 2008

Moonid või magunad?














Magunad Papaver

Üks neist, Idamagun (Papaver orientale) jäi mulle eelmistest omanikest. Kasvas ta rõõmsasti õunapuu all, ja mille lauspäikses. Õies on suured, lipupunased. Sel kevadel ma tõstsin ta teise kohta, aga tundub et ta natuke solvus. Lehed kuivasid ära. Siis ta sai aru, et ega vana kohta tagasi ei saa ja peab uuega leppima, ning nüüd on uued rohelised, karvased lehed olemas jälle:)

Teise, Siberimagun (Papaver nudicaule), ma külvasin Akonest pärit seemnepakist. Eelmine aasta polnud seal tuhkagi, aga vat sellel aastal on suur laik mul neid erineva värviga moone. Tundub et ta tahab olla kuivemas ja päikselisemas kohas, kuna mul ta kipub lamanduma natsa. Ilmselt ainult hommikupäiksest jääb talle väheseks. Esimene pilt on tehtud 29. aprillil, teine pilt (vihmapiiskadega) täna. Kaks viimast pilti (kollane ja roosa õis) on tehtud 20. mai

Kommentaare ei ole: