esmaspäev, 19. mai 2008

Kullerkupud





















Harilik kullerkupp Trollius europeaus

Noh, sellest lillest teavad kõik kõike.
Mina tõin selle oma vanama heinamaalt. Just selle pärast tõin sealt et siis on tükike mu vanaema heinamaa lille minu aias.
Väike ta on, aga ta on mul olemas. Panin ta kirsipuu alla. Nurmenuku kõrvale.

Hiina kullerkupp Trollius chinensis

Selle ma ostsin eelmine aasta Calmiast. On teine kõrgem ja tumedama kollase õiega. Õiekuju on ka teine.
Tegelikult ma mõtlesin et ta sai otsa mul talvel, aga ei, hoopis kadakkaer va kavalpea peitis teda enda all.

Kasvab ta mul kirsipuu all. Ainult lõuna ajal mõni tund päikest pole. Õitses ilusti juuli aluses. Hästi intensiivne värv, peaaegu oranzikas. Kõrgus oli mbes 70-80 cm Ka sel aastal (2009) õitses rikkalikult.

Panin siia oma uute elanike pildid, üks on mini kullerkupp, kuskil 20 cm on kõrgust ja õied on ka väiksemad, teine on kreemika õiega. Kreemika õiega läks kirsipuu alla, mini kullerkupp läks kevadisse peenrasse garaazi seinaäärde. See minikullerkupp on see kevad (2010) eriti ilus.

Kommentaare ei ole: