pühapäev, 18. mai 2008

Türi lillelaada saak;)


No nii, reedel oli siis suur Türilaadapäev. Tallinnast startisime kell 7.30 ja Oskari juurest Kostiverest kell 8. Õnneks oli sõita hea ja ma jõudsime õigel ajal. Hiljem jõudes poleks olnud lihtsalt kohta parkimiseks.

Ruttu ruttu tõttasime tädikeste juurde, et osta asju mida iial poest ei saa.
Aga tädide taimed old kõigil samad ja hinnad krõbedamad kui mullu. Ja valik oli väike.

Aga ega ma siis ei tulnud koju tühjade kätega;)

Valgeõieline murtudsüda, valgeõieline kannike, 4 sorti iiriseid, alpi elulõng, kevadfloks,pojeng.
Need taimed on nüüd leidnud uuekodu minu uues lillepeenras. Eile ma nad panin peenrasse ja täna õnneks on sadanud,  nii et kõik on väga tore.

Oi ja Kalju Soode käest ostsin ma kolme sorti nartsisse. Soode papil on väga väga superilusad nartsissid ja õnneks kuna mul on nüüd oma aed, saan ma neid sinna ikka nüüd osta julgesti.

Lisaks kõigele sellele toredusele on mul nüüd ilusad lepakatega puukotad.

Eile sai aiatagune ka korda, poisid viisid ära selle jubeda metallihunniku ja kui ma kompostkasti  ära likvideerin ning metsas sodi kokku korjan, ongi kõik kõige ilusam.

Lilleuudised aiast on nii et tulbid on pea kõik õitsenud, pojengidel on superilusad õiepungad, maasikad õitsevad ja ühed magunad ka õitsevad.  Täna panin valgetele tulpidele sildid kaela, et kui ma nad välja kaevan, siis tean et saan nad kokku kuskile istutada valgeks laiguks.

Muru on mitu korda niidetud ja hostad on oma ninad välja pistnud ka kõige põhjapoolsemas nurgas.

Tuleb see suvi ikka täie hooga.

Kommentaare ei ole: