esmaspäev, 26. mai 2008

Totaalne muutumine AIAERI


No nii, nüüd siis sel nädalavahetusel ma siis muutsin ma aeda totaalselt. Tassisin kõik multsi ära peenardesse, istutasin aiakärusse suvelilled ära ja pelleri kõrvale sai superlahe ronitaimede võrestik.

Nendest suvelilledest, mis ma külvasin on enamus tärganud. Nüüd ma ei tea mis selle hunniku lilledega peale hakata.
Mõtlesin et uuel nädalavahetusel ehk on aega, et saan vitstest teha mõne linnupesa kujulised istutusnõud.

Laupäeval ma siis mässasin aias ja pühapäeval ei jaksand ma midagi teha.

Nüüd on vaja Kadri juurest tuua ära humalataimepojad, mis saaks sinna kempsuäärde omale uue kodu.
Algul ma mõtlesin et panen sinna selle püsik-lillherne, aga seda on pea võimatu välja kaevata, kuna juured on tal ilmselt Hiinas.
Nüüd siis ongi praegu seal ainult Türi tädidelt ostetud alpielulõng.

Aediiristel on õienupud väljas ja Türilt saadud madala iirise õis on salaja ära õitsenud. Maasikad õitsevad täie hooga. Pojengid ka näitavad oma suuri õienuppe:)

Pühapäeval ma lõpuks tegin ma Oskari kasvuhoones ka pilte. Pean siia vist tegema suvelillede ja metsalilledekoha, kuhu ma saan veel tarka juttu ja pilte lisada:) On ju tore mõte?

Kommentaare ei ole: